Проходження виробничої (викладацької) практики аспірантки спеціальності “Початкова освіта” Юлії Шинкевич під керівництвом доцента кафедри початкової освіти Людмили Процай
На кафедрі початкової освіти з 21 жовтня 2024 року розпочалася і триває Виробнича (викладацька) практика здобувачки третього (доктор філософії) рівня вищої освіти Юлії Олегівни Шинкевич – вчитель англійської мови, власниця мовного центру Language Land, експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Керівник практики – кандидат педагогічних наук, доцентка Людмила Петрівна Процай – фахівець з методики використання сучасних інформаційно-цифрових технологій у ЗВО. Відповідно до затвердженої програми практики основною її метою є набуття аспіранткою досвіду педагогічної та навчально-методичної роботи в університеті, оволодіння методикою проведення різних видів навчальних занять.
Під час практики Юлія Шинкевич провела низку лекційних та практичних занять з різних навчальних дисциплін, що викладаються на кафедрі початкової освіти на бакалаврському та магістерському рівнях вищої освіти, зокрема “Етика та психологія педагогічного спілкування” (проф. О. Федій) “Цифрові технології у початковій освіті” (доц. Л. Процай), “Менеджмент початкової освіти з основами ергодизайну” (доц. Є. Починок), “Інноваційні технології навчання освітніх галузей: мовно-літературна, громадянська та історична” (доц. Ю. Павленко), “Цифрові технології в білінгвальній освіті” (доц. О. Палеха), “Технології організації дистанційного навчання у початковій школі” (доц. Н. Гібалова).
5 та 6 листопада 2024 року аспіранткою проведені відкриті заняття на яких були присутні завідувач кафедри, професор, доктор педагогічних наук Ольга Федій, керівник практики Людмила Процай та доценти кафедри початкової освіти Наталія Гібалова, Юлія Павленко, Ольга Палеха.
На відкритій для магістрантів початкової освіти групи ПО-515 Юлія Шинкевич розкрила тему “Інструменти та функції доповненої реальності”, системно підійшла до пояснення лекційного матеріалу, чітко визначила основні поняття, розглянула різницю між доповненою та віртуальною реальністю, а також виділила їх основні дидактичні функції в початковій школі. Лекція ілюструвалася прикладами використання доповненої реальності в навчальному процесі, що дозволило магістрантам краще уявити потенціал цієї технології. Аспірантка детально продемонструвала можливості платформ PlugXr та UniteAR для створення та використання елементів доповненої реальності на уроках англійської мови.
На відкритих практичних заняттях для бакалаврів початкової освіти групи По-215 та ПО-216 з тематики “Онлайн ресурси для формування мовного середовища в білінгвальній освіті” Юлія Шинкевич продемонструвала глибоке розуміння теми онлайн-інструментів та їхнього застосування в білінгвальній освіті, детально проаналізувала їхні можливості та обмеження, продемонструвала на конкретних прикладах, як використовувати онлайн-інструменти (Diffit, Factile, Blooket) для створення ефективного навчального середовища.
Керівник практики Людмила Процай відзначила високий методичний рівень викладання аспірантки, що свідчить про її компетентність у сфері інформаційних технологій та їх застосування в початковій освіті. Зауважила на тому, що виконання завдань виробничої практики допоможе здобувачці Юлії Шинкевич у написанні дисертаційної роботи як апробації, а саме виявити прогалини в її знаннях або потребу в додатковому дослідженні певних аспектів теми дисертації.