Залікове заняття магістрантки Анни Звенігородської спеціальності 013 Початкова освіта в межах Виробничої практики в ПНПУ

28 листопада 2024 року на кафедрі початкової освіти, в межах проходження виробничої педагогічної практики у ПНПУ, під керівництвом доцента Людмили Процай магістранткою Анною Звенігородською була проведена залікова лекція на тему “Візуальна грамотність: створення клікбейтового освітнього дизайну” із дисципліни “СІТ з основами медіаграмотності” для студентів другого курсу (гр. ПО-215 та ПО-216). 

На заході була присутня завідувачка кафедри – професор, доктор педагогічних наук Ольга Федій, яка зауважила на важливості для магістрантів отримати досвід у підготовці та проведенні лекційних занять, підкреслила актуальність теми лекцій в умовах інформаційного перевантаження та активного розвитку цифрового середовища, зауважила, що майбутні вчителі повинні бути не лише носіями знань, але й креативними дизайнерами навчального контенту. 

Анна Звенігородська підготувала змістовний та інноваційний матеріал, який розкрив значення візуальної грамотності в сучасному інформаційному суспільстві. Лекція мала інтерактивний формат, що дозволило залучити студентів до обговорення питань, пов’язаних із використанням клікбейтових елементів у створеному освітньому контенті. Магістрантка окреслила основи візуального сприйняття інформації, принципи створення привабливого та функціонального освітнього дизайну.

Оскільки анонс івенту був доступний на офіційній сторінці кафедри, до нього долучилися усі охочі викладачі та студенти спеціальності 013 Початкова освіта, зокрема здобувачі освіти бакалаврського рівня скороченого терміну навчання (гр. ПО-131, ПО-231, ПО-331), студенти бакалаврату груп ПО-415 та ПО-416, магістранти (гр. ПО-515) та аспіранти кафедри початкової освіти Денис Шинкевич та Юлія Шинкевич. Присутня на лекції факультетський керівник, доцент Наталія Гібалова зауважила, що такі лекції сприяють не лише формуванню професійних компетентностей магістрантів, а й розвитку у студентів критичного мислення та медіаграмотності майбутніх педагогів. 

Студенти брали активну участь в обговоренні та виконанні практичних вправ, зокрема аналізували приклади клікбейтових заголовків та пропонували власні ідеї для створення освітнього дизайну, які б залучали увагу без втрати інформаційної цінності.

Наприкінці лекції магістрантка Анна Звенігородська відповіла на запитання студентів, а також поділилася порадами використання сучасних цифрових інструментів для створення інфографічного контенту. Лекція отримала позитивні відгуки як від студентів, так і від викладачів кафедри, які відзначили високий методичний рівень підготовки та творчий підхід до викладання.

You may also like...