Аспірантка кафедри початкової освіти Юлія Шинкевич взяла участь у міжнародному воркшопі з методики викладання іноземних мов
Аспірантка кафедри початкової освіти ПНПУ імені В.Г. Короленка взяла участь у професійному воркшопі Teaching Low Levels, присвяченому методиці викладання іноземних мов на початкових рівнях володіння мовою (A1–A2), роботі з true та false beginners, а також розвитку навичок усного мовлення в учнів із низьким рівнем мовної підготовки.

Під час заходу було розглянуто актуальні проблеми початкового етапу мовного навчання, зокрема причини зниження мотивації учнів, необхідність переосмислення змісту elementary syllabus та пошук ефективних підходів до організації перших уроків. Учасникам воркшопу було представлено практичні прийоми й універсальні шаблони занять, які можуть бути адаптовані до різних освітніх контекстів початкової школи.
Одним із головних спікерів заходу став Г’ю Деллар (Hugh Dellar) — відомий британський методист, викладач англійської мови, тренер учителів і співзасновник платформи Lexical Lab, один із провідних представників лексичного підходу у викладанні мов. У своїй доповіді “Making life easier for Elementary students” він наголосив на доцільності перегляду традиційного підходу до навчальних програм початкового рівня з урахуванням принципів засвоєння першої мови та поділився практичними рекомендаціями щодо добору й подачі навчального матеріалу.

Також у межах воркшопу Ханна Котлярова (Hanna Kotlarowa) поділилася власним досвідом викладання польської, німецької та іспанської мов з нуля, представивши універсальні підходи до проведення перших уроків. Практичний блок, присвячений розвитку говоріння на низьких рівнях володіння мовою, був представлений організаторкою заходу Ольгою Ернст (Olha Ernst).
Особливої ваги участь у воркшопі набула з огляду на те, що його тематика є суголосною з темою дисертаційного дослідження Юлії Шинкевич «Підготовка майбутніх учителів до формування іншомовної компетентності учнів початкових класів в умовах змішаного навчання». Представлені під час заходу методичні підходи, ідеї та практичні інструменти безпосередньо корелюють із проблематикою наукової роботи аспірантки, що робить отриманий досвід надзвичайно цінним для її подальшої наукової та професійної діяльності, а також для впровадження сучасних міжнародних практик у підготовку майбутніх учителів початкової школи.
