На факультеті педагогічної і мистецької освіти відбувся щорічний Міжнародний кросмистецький конгрес «Полікультурна багатовимірність – шлях до діалогу та розвитку».

18-19 квітня 2024 року на факультеті педагогічної і мистецької освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка відбувся щорічний Міжнародний кросмистецький конгрес «Полікультурна багатовимірність – шлях до діалогу та розвитку». Захід об’єднав науковців і практиків України та інших країн Європи, зокрема: Іспанії, Італії, Угорщини, Польщі, США.

Учасників Конгресу вітали: докторка педагогічних наук, професорка, член-кореспондент НАПН України, ректорка Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка – Марина Гриньова; доктор педагогічних наук, доктор теологічних наук, професор, проректор з наукової роботи ПНПУ імені В. Г. Короленка – Василь Фазан; докторка педагогічних наук, професорка, декан факультету педагогічної і мистецької освіти ПНПУ імені В. Г. Короленка – Наталія Сулаєва; докторка соціологічних наук, професорка, проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності комунального закладу вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради – Наталія Гордієнко; Doctor Habilitatus, Professor of Wyższa Szkola Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu, MBA – Walery Okulicz-Kozaryn.

Пленарне засідання Конгресу було насичене представленням актуальних доповідей, обміном практичними ідеями на такі теми: EXPLORING THE INTRICACIES OF NARRATIVE STRUCTURE IN SANDRA CISNEROS’ ‘MERICANS’: A COMPREHENSIVE ANALYSIS – Mireia Canals-Botines (Spain); HOW DOES ERASMUS+ MOBILITY STRENGTHEN TO POLYCULTURALISM – Valéria Árva  (Hungary); THE ADDED VALUE OF IMMERSIVE MUSIC LABS IN SCHOOL DESIGN – Ester Giamberini, Christian Distefano (Italy); СПІВОЧІ КУРСИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ РОДИН ЯК ПРОЕКТ ВІДРОДЖЕННЯ ТРАДИЦІЙ УКРАЇНОСПІВУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ – Руслана Лоцман (Україна); ПРОФЕСІНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ  ДІТЕЙ 5-7 РОКІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ – Лілія Зімакова (Україна); ТРАДИЦІЙНИЙ ПОЛТАВСЬКИЙ РОЗПИС У СУЧАСНОМУ МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ – Юлія Мохірєва (Україна); АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНО-СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ – Лілія Пригода (Україна); ЛІТЕРАТУРНЕ КРАЄЗНАВСТВО ЯК ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ КОМПОНЕНТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ – Марія Полякова-Лагода (Україна); ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АРТ-ТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІІЙНО-РОЗВИТКОВІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ – Інна Баранець (Україна).

Секційні засідання визначили вектор діалогу та розвитку у його полікультурному вимірі, що знаходить своє відображення у доповідях науково-академічної спільноти з різних куточків України та світу. Конгрес став символом тривалої, плідної співпраці закладів вищої освіти і стейкхолдерів, тим майданчиком, де презентують та обговорюють інноваційні науково-методичні підходи і їх практичну реалізацію. 

Дякуємо Ользі Палесі за професійний англомовний супровід, що сприяв комфортній безбар’єрній атмосфері заходу. 

Дякуємо учасникам Конгресу за плідну співпрацю та всім захисникам і захисницям України за можливість її здійснення!

You may also like...