Відкрита лекція аспіранта кафедри початкова освіта Дениса Шинкевича

9 квітня 2024 року аспірант кафедри початкової освіти Денис Шинкевич провів відкриту онлайн-лекцію на тему “Механізми та засоби медіавпливу: порівняльний контент-аналіз світових рекламних трендів (2019-2023)” для бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта в межах апробації PhD дослідження під науковим керівництвом завкафедри, професора, доктора педагогічних наук Ольги Федій. 

Лекція організована в межах вивчення освітньої компоненти “Медіаосвіта в початковій школі” (викладач доц. Людмила Процай), що вивчається на 4 курсі в групах ПО-415, ПО-416, ПО-417. Крім того, до заняття були долучені й студенти 2 курсу  ПО-215, ПО-216, ПО-217, які на першому курсі освоїли освітну компоненту “Сучасні інформаційні технології з основами медіаграмотності” та активно й компетентно обговорювали дискусійні питання лекції.

Денис Шинкевич у доступній та інформаційно-ілюстративній формі презентував порівняльний контент-аналіз світових рекламних трендів (2019-2023), розглядаючи комерційну та соціальну рекламу як вид медіаконтенту, що впливає на смаки та уподобання українського, європейського та світового суспільства. Лектор зосередив увагу на психолого-педагогічному впливі на емоції та почуття споживачів медіаконтенту, пояснив механізми та засоби, що впливають на вибір рекламного продукту. Аспірант основну увагу здобувачів освіти концентрував на впровадженні змісту медіаосвіти в процесі формування підприємницької компетентності учнів початкових класів.

Ольга Федій, як науковий керівник PhD дослідження Дениса Шинкевича, прокоментувала та надала детальний фідбек до проведеної лекції з позиції актуальності висвітленої тематики в галузі педагогічної освіти, зокрема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування підприємницької компетентності учнів початкових класів. Слухачі-студенти отримали завдання, виконання якого частково забезпечить апробацію наукового дослідження аспіранта.

You may also like...